پـیام های تجاری در این وبسایت

مراسم هایی بمناسب چهارمین سالروز شهادت حسین علی یوسفی در کویته برگزار شد

فهرست

 

عبدالله رفیعی 28.01.2013

به مناسبت بزرگداشت از چهارمین سالروز شهادت حسین علی یوسفی رهبر اسبق حزب دموکراتیک هزاره، دیروز یک شنبه ۲۷/۱/۲۰۱۳ میلادی، نهاد دانشجویی هزاره استودنس فیدریشن سمیناری با شکوهی را در هزاره تاون ترتیب داده بود. این سمینار حوالی ساعت پنج بعد از ظهر با حضور تعداد کثیری از سیاسیون، فرهنگیان، ادیبان و کافه مردم در ماشا الله هال آغاز شد. 

طی این مراسم در ضمن آنکه سخنوران هر کدام آقای احمد علی کهزاد، زمان دهقان زاده، عصمت الله یاری و استاد عنایت سخنان ارزشمندی را در رابطه به شهید یوسفی، کارکرد های وی و تاثیرات فعالیت های وی بر جامعه ما در عرضه های سیاسی، فرهنگی، هنری، ادبی و اجتماعی بیان داشتند، شاعران گرامی نیز صداهای درونی شانرا در قالب شعر به سمع حاضرین در مجلس رساندند. در ضمن در مراسم کلیپ ویدیویی که قطعات از سخنان شهید یوسفی در رابطه به مسایل مختلف بود و توسط آقای تلاش، عصمت الله یاری و خانم صوفیا وفا ترتیب شده بود، به نمایش گذاشته شد. 

قابل یادآوریست که روز شنبه توسط حزب دموکراتیک پارتی در مهرآباد نیز مراسم باشکوه مردمی در موسی کالج ترتیب شده بود. که در آن مراسم رهبران حزب سخنان شانرا در رابطه به شهید یوسفی و چالش ها فعلی فرا روی هزاره های کویته بیان داشتند. در ضمن قرار است یک مراسم مردمی دیگر نیز در هزاره تاون به تاریخ اول فبروری برگزار گردد.

منبع: quetta.blogfa.com

 عکسهای از مراسم

 

صفحه نخست  

سفارت و کنسول  

اطـلاعــیه  

سـیاسـت  

مـقـالات  

عـلمی و فـرهـنگی  

عکس و ويديـو  

خـدمات تـلـفـن ارزان  

پیام های تـجاری شـما  

آرشـیو مـطالب  

ارسال مـطالب  

تـذکـر استفاده از سـايت  

در باره مـا  

ارتـباط با مـا  

پيــوند هـا