پـیام های تجاری در این وبسایت

سرخط  تازه ترین خبر ها از افغانستان و جهان

فهرست

بیانیه ای هزاره های مقیم بایرن آلمان بمناسبت کشتار بیرحمانه ای بیش از صد تن از هزاره ها در بلوچستان پاکستان

بسم رب الشهداء

بار دیگر دستان پلید و شوم دشمنان انسانیت از آستین یا بنام لشکر جنگوی برای چندمین بار بیرون آمد و دوباره خانواده های را به سوگ عزیزان شان نشاند.

ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار این عزیزان، این عمل ضد انسانی و ضد اسلامی را محکوم مینمائیم. عملی که در هیچ قاموسی برابری ندارد. و با هیچ معیار انسانی سازگار نمیباشد. براستی بمب در یک محل با تجمع که جان انسانها را بگیرد، با کدام دلیل انسانی برابر است؟ این لشکران بی دین جنگوی که ترور، وحشت، آدم کشی را پیشه ای کار شان قرارداده اند، ادعای اسلامی بودن هم دارند، کدام اسلام دستور داده است که بیش از صدو هجده تن را بکشند و بیش از صدها تن دیگر زخمی گردند، آنهم مردم بیدفاع و درحال زندگی عادی شهری.

براستی اینها از مردم عادی که هیچ گناهی را مرتکب نشده اند جه میخواهند؟ مسافر در راه تفتان، و یا عبور از یک سرک به سرک دیگر جرم است؟ و یا کسی که اول روز برای اعاشه زن و فرزندش برای پیدا نمودن لقمه ای نان ازخانه اش بیرون میشود تا شب به منزل سلامت برگردد در راه توسط بمب و یا فیر مرمی جنازه اش به خانه اش برسد؟ و یا از این قبیل مثالها که زیاد است. براستی این لشکر جنگوی فقط کارش کشتن است؟ آنهم کشتن انسانهای بیگناه که هیچ مشکلی با این لشکر ندارد. این لشکر باید در اعمال خویش تجدید نظر نموده و خانواده های خویش را بجای خانواده های مظلوم این شهیدان قرار داده و یکمقدار اسلامی تر هم فکر نمایند.

اگر توجه به اسلام ندارند لاذم است انسانی تر فکر نموده و بعنوان انسانهای آزاده از همچون اعمال ضد انسانی پرهیز نمایند. و درست خواهد بود که این مشکل را با دولت پاکستان حل نماید. و دولت پاکستان نیز توجه داشته باشد این لشکر را راضی و یا از صحنه ای روز گار بردارد.  قربانی را چرا فقط هزاره ها در کویته بلوچستان بدهند؟ آیادر کویته فقط هزاره ها ساکن اند یا از ملیتهای دیگر نیز دکاندار، بازاری و یا مسافری وجود دارند؟ اگر طرف اصلی هزاره های بلوچستان اند لازم و ضروریست تا دولت و یا ایالت بلوچستان به دفاع از این تابعین کشور بپردازند. چنان چه ما اطلاع داریم در بلوچستان  پشتونها و هزاره ها و بلوچها همه تابع اند. اما فربانی فقط هزاره ها یند. از دولت پاکستان میخواهیم جلو بیشتر ازاین جنایت و آدمکشی ها را بگیرند و بی تفاوتی در برابر اینگونه اعمال تروریستی سر انجام بجائی خواهد کشید که گلوی دولت و حاکمان این کشور را هم خواهد گرفت. در آخر این جنایت لشکر جنگوی و همدستانش را تقبیح و محکوم مینمائیم و میگوئیم که ننگ تان باد با این عمل ضد انسانی تان.

 جمعی از هزاره های مقیم در ایالت بایرن آلمان

www.hazara-online.com

مونشن 16. 01. 2013

 

گرامیداشت از شهداء خونین کویته پاکستان در شهر مونیخ آلمان

New Picture (7)

مراسم فاتحه خوانی ویاد بود از شهداء مظلوم کویته پاکستان در روز یکشنبه مورخ 20.10.2013 از ساعت 14 بعد از ظهر تا 18 عصر در مسجد جعفریه شهر مونیخ با شرکت انبوهی از خواهران و برادران مقیم شهر مونیخ آلمان دایر شد در این مراسم شرکت کنندگان با خواندن فاتحه وسوره وقراءت قرآن شریف برای خوشنودی روح شهدا از درگاه خداوند برای آنها در خوست آمرزش و مغفرت نموده وبرای باز ماندگان این حادثه صبر وبرد باری از درگاه ایزد منان آرزو نمودند وبر عاملین این حادثه دردناک لعن ونفرین نموده واز خداوند استدعا نمودند که آنهارا به زودترین فرصت به جزای اعمال ننگین وضد انسانی شان برساند ودر پایان مراسم با صرف نذر که از طرف یکعده دوستان بیاد بود شهدا ترتیب داده شده بود ودعای خیر مراسم خاتمه یافت.

انالله وانا الیه راجعون.
س_زاهدی

 

 

صفحه نخست  

سفارت و کنسول  

اطـلاعــیه  

سـیاسـت

مـقـالات  

عـلمی و فـرهـنگی  

عکس و ويديـو  

خـدمات تـلـفـن ارزان  

پیام های تـجاری شـما  

آرشـیو مـطالب  

ارسال مـطالب  

تـذکـر استفاده از سـايت  

در باره مـا  

ارتـباط با مـا  

پيــوند هـا